miercuri, 27 martie 2013

Pentru El

Noroc ca s-a intors iarna si poate si sotul sa poarte pardesiul terminat cu putin timp in urma. Tocmai cand daduse caldura am terminat si eu pardesiul. Deja sotul se consolase ca il poarta la anul, dar se pare ca timpul nu a vrut asta :)
Pardesiul este croit de acum un an de zile, dar cand s-a incalzit Mr. C nu a mai vrut sa stea la probat asa ca l-am impachetat si am asteptat vremuri mai potrivite. Pana am gasit timp s-a facut primavara si uite asa am terminat pardesiul matlasat la finalul iernii. Modelul este dupa un tipar de cojoc/jacheta din Burda 10/2007 pe care l-am modificat:
Am eliminat cusatura din talie si mansetele de la maneci. Am taiat drept partea suprapusa, am cambrat pe talie si l-am lungit pana aproape de genunchi. Buzunarele le-am modificat cu totul, sunt pozitionate oblic si sunt fara clapa. Rezultatul:








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu