miercuri, 1 februarie 2012

Procesul de organizare este inca in derulare. Dupa trierea hainelor din dulap au rezultat 2 pungi mari cu haine de modificat. O sa tot am de postat pe aceasta tema :)
Cred ca va amintiti perioada in care puloverele foarte lungi erau la moda. Aseara am modificat un astfel de  pulover. Evident ca am uitat sa fac poza inainte de modificare dar am gasit pe net o poza cu un pulover similar.

L-am scurtat, i-am aplicat banda de la baza si am pus un nasture. Modificarile sunt putine dar am obtinut un pulover pe care il port cu placere. Acum, dupa ce am revazut pozele, constat ca ar fi trebuit aliniate dungile verticale ale tricotului - o sa am grija si de asta cat de curand :)


Va prezint si modificarea modificarii :)
Dupa cum am zis mai sus am vrut sa aliniez dungile verticale ale tricotului asa ca am desfacut banda de jos si l-am mai strimtat pe laterale. Apoi am schimbat sistemul de inchidere cu un fermoar.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu