miercuri, 27 martie 2013

Revenire

A revenit iarna se pare, am revenit si eu cu noutati - simpla coincidenta :)
A trecut aproape un an de cand nu am mai postat, absenta motivata de lipsa timpului pentru croitorit. Am acordat mai multa atentie garderobei, modului in care imbin hainele si culorilor pe care le aleg. Revin cu forte proaspete si cu doua fuste de iarna sau vreme mai rece. M-am bucurat foarte mult cand am gasit tiparul in Burda 2/2010, este un tipar fara pense ceea ce il face potrivit pentru materialele foarte groase.

Prima fusta este dintr-o stofa foarte groasa recuperata de la o fusta lunga dar care mi-a ramas mica. Nu prea imi plac modificarile, prefer sa recroiesc de la inceput si sa refolosesc doar materialul. Culoarea este cea care m-a atras destul de tare la aceasta fusta: este un gri care bate spre maron un pic, este acea culoare care se asorteaza si cu negru si cu maro la fel de bine.



Cea de-a doua fusta este din catifea bleumarin pe bumbac. Cand am cumparat materialul ma gandeam ca o sa-mi fie greu sa o asortez ca nu prea am lucruri bleumarin sau albastre dar citind despre formarea garderobei mi-am dat seama bleumarinul este culoarea care imi lipseste din dulap :)



Se pare ca trebuie sa mai analizez setarile aparatului foto ca au iesit cam intunecate pozele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu