marți, 13 decembrie 2011

Decoratiuni Craciun

Am trecut prin faza valorificarii resturilor de materiale pastrate de o gramada de vreme si am facut braduti, cizmulite si manusele si o steluta ciufulita. Decoratiunile le-am agatat de 'semineul' nostru.

Pentru steluta am folosit:
- un umeras de sarma pe care l-am modelat in forma dorita
- sfoara cu care am acoperit umerasul(asta e optional/inutil ca oricum nu se vede sfoara)
- fasii de jerse si le-am prins de stea.

Am incercat sa distribui echilibrat culorile. Pana la urma am pus la rand fasiile (nu asa aleator cum apare in poza) dar am alternat culorile.

In final, ca sa nu se desfaca fasiile de jerse, am cusut in de jur imprejurul stelutei la masina.


Pentru braduti, manusi si cizme am folosit:
- resturi din materiale impaslite si resturi de tricoturi
- intaritura pe hartie (de poate folosi orice fel)
- vatelina
Am decupat diverse forme, cate 2 bucati din fiecare. Am aplicat intaritura pentru ca materialul sa nu se intinda la cusut. Am asezat fata pe fata cele 2 bucati si le-am cusut la masina lasand o parte necusuta. Le-am intors pe fata si le-am umplut cu vatelina, apoi am cusut partea lasata necusuta.

Asa arata in final decoratiunile:


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu