marți, 29 noiembrie 2011

Botosi de iarna

Pregatirile de iarna sunt in plina desfasurare. Am fost impresionata sa vad reactia sotului si dorinta de a-i purta cand i-am aratat ce botosi i-am facut. Si de multumire mi-am facut si mie o pereche. Materialele folosite sunt in mare parte 'reciclate'. Talpile sunt decupate din pantaloni de neopren uzati, partile superioare sunt croite din pulovere impaslite. Pe interior dublura este din polar. Si daca sunt de iarna atunci trebuie sa fie in culorile Craciunului (sarbatoarea mea favorita). Bentita pe care am folosit-o pentru finisarea marginilor am cumparat-o pentru costumul popular al nepotelei dar sora mea a preferat alt model, asa ca o parte din cei 2m de panglica si-au gasit utilitatea la acesti botosi.

Revin cu o completare: talpile din neopren s-au uzat destul de repede. Acum va trebui sa le inlocuiesc. Ma gandesc sa folosesc 2-3 straturi de jeans pentru talpi.








Un comentariu:

  1. Ideea asta o fur cu siguranta! Am reusit sa impaslesc bluza preferata din casmir, asa ca... ma razbun! N-o arunc :) si o voi calca in picioare, adica o fac papucei pentru iarna ce va veni:)

    Trebuie sa intru mai des pe blogul tau ca e deja a-2a provocare venita din partea ta :)

    RăspundețiȘtergere